czwartek, 30 kwietnia 2020

Urządzenie perfect mix




Perfect mix to robot wielofunkcyjny, w którym można smażyć, gotować, mieszać i blendować. Zakupiłam go w grudniu 2018 roku, miałam sporo czasu aby dobrze go przetestować. Idealnie wyrabia ciasto drożdżowe, robię z jego pomocą wiele pysznych potraw. Jego kolejną zaletą jest jego cena, w granicach 900 zł. Przy pomocy robota można gotować pyszne zupy, moja ulubiona to krem z pieczarek przepis umieściłam na blogu. Robot zastępuje mi również blender, robię w nim koktajle mlecznie, owocowe smoothie i zdrowszą wersję lodów. W zestawie znajduje się sitko do gotowania ryżu i kaszy oraz przystawka do gotowania na parze warzyw, ryby i mięs. Używanie robota skraca czas wyrabiania ciasta na placki ziemniaczane lub placki z cukinii, robię je teraz w kilka minut. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i używam go bardzo często. Już niedługo przepis na zupę pomidorową z ryżem i ciasteczka maślane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...