sobota, 7 lutego 2015

Od kuchni..Placuszki z pieczarkami i żółtym serem

Robiłam na obiad roladki drobiowe z tartymi pieczarkami i żółtym serem. Zostały mi składniki i postanowiłam że zrobię ciasto naleśnikowe i dodam do niego pieczarki i ser. Wyszły wyśmienite placuszki, zrobiłam kolejnego dnia na obiad, do tego sos czosnkowy. Spróbowałam kawałek żeby ocenić smak. Mężowi bardzo smakowały.
 
 
 
Składniki
 
  • 200 g pieczarek
  • 50 g żółtego sera typu gouda
  • 1 mała cebula
  • sól, pieprz, słodka papryka
  • olej rzepakowy do smażenia
 
Składniki na ciasto naleśnikowe
 
  • 1 szklanka mleka 1,5%
  • 0,5 szklanki wody
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 1 jajo
  • dowolne przyprawy
 
Składniki na sos czosnkowy
 
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 czubata łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • sól i pieprz
 
Wykonanie
 
Z podanych składników zrobiłam naleśniki, do ciasta dodałam starte na tarce pieczarki, starty ser i podsmażoną wcześniej pokrojoną w kostkę cebulę. Przyprawiłam, na dużą patelnię wylewałam ciasto i smażyłam placuszki na małym ogniu z dwóch stron, tak żeby upiekły się w środku i ciasto nie było surowe. Sos: czosnek wycisnęłam przez praskę, wrzuciłam do miseczki i zmieszałam razem z majonezem i jogurtem, przyprawiłam do smaku.
 
 
 
 
 
Zimowy Obiad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...