piątek, 19 kwietnia 2013

Od kuchni..Kotleciki z zieloną papryką

Kolejne pyszne danie w naszym wykonaniu. Szczerze mówiąc, nie przepadam za papryką. Zaryzykowałam i zrobiłam kotlety z piersi kurczaka z dodatkiem świeżej, zielonej papryki. Kotleciki są bardzo smaczne, papryka zdominowała co prawda cały smak, ale mimo to, smakowały mi bardzo. Inspirację zaczerpnęłam z Vitalii.

Składniki(porcja na około 10 kotletów)
  • 500 g filetu z piersi kurczaka
  • 1 zielona papryka
  • 3 łyżki gotowej  przyprawy do mięsa mielonego
  • sól i pieprz
  • 1 jajo
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 mała cebula

do tego surówka z kapusty pekińskiej

Składniki

  • 300 g kapusty pekińskiej
  • 1 pomidor
  • 5 łyżek kukurydzy z puszki
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól i pieprz
  • 1/2 łyżeczki suszonej słodkiej papryki

Wykonanie

Mięso, paprykę, czosnek i cebulę zmieliłam razem w maszynce do mięsa, dodałam przyprawy i jajko, wymieszałam dokładnie i uformowałam kotlety, które smażyłam z dwóch stron na patelni grillowej bez dodatku tłuszczu. Do kotletów podałam lekką surówkę z kapusty pekińskiej.


opracowała Edyta


Przywołujemy wiosnę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...