wtorek, 5 maja 2015

Od kuchni..Zupa krem z marchwi z prażonymi płatkami migdałowymi

Uwielbiam zupy kremy, szczególnie z dyni. Na blogu nie ma jeszcze równie smacznej zupy z marchwi, do której podałam grzanki czosnkowe. Inspiracja
 
 
 
Składniki
  • 2 średnie ziemniaki
  • 3 średnie marchewki
  • 1 ząbek czosnku
  • suszona słodka papryka, imbir
  • 1 łyżka płatków migdałowych
  • 3 szklanki wody
Grzanki czosnkowe
 
Składniki
  • 2 kromki bagietki orkiszowej
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 łyżeczka suszonego oregano
  • 1 łyżeczka suszonej natki pietruszki
  • 1/2 ząbka czosnku
Wykonanie
 
Ziemniaki i marchew pokroiłam w kostkę, wrzuciłam do wody i gotowałam do miękkości. Następnie dodałam zioła, wyciśnięty przez praskę czosnek. Po ugotowaniu i wystygnięciu, zmiksowałam zupę na gesty krem. Płatki migdałów uprażyłam na suchej patelni i posypałam nimi zupę. Grzanki: oliwę połączyłam z ziołami, polałam nią kromki bagietki i podpiekłam na patelni grillowej.
 
 
 
 

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...