niedziela, 8 lutego 2015

Od kuchni..Mini tortille z szynką, sałatą i żółtym serem

Uwielbiam te przekąskę, w ciągu 15 minut mamy gotowe mini tortille, najbardziej smakują mi z sosem z majonezu i ketchupu.
 
 
 
Składniki
 
  • 4 gotowe placki tortilli
  • 8 plastrów sera żółtego typu gouda
  • 8 plastrów szynki maślanej
  • 1 opakowanie mixu sałat
 
Składniki na sos
 
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki ketchupu
 
Wykonanie
 
Placek tortilli posmarowałam sosem, na to ułożyłam sałatę i po dwa plastry sera i szynki, całość zawinęłam tak jak naleśnik, mocno dociskając, gotową roladkę pokroiłam na krążki o szerokości ok. 4 cm. Do mini tortilli można podać dodatkowo sos czosnkowy.
 

 
 

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...