niedziela, 4 stycznia 2015

Od kuchni..Koktajl bananowy z nasionami i suszoną śliwką

Najbardziej smakują mi koktajle z mlekiem, nie przepadałam za koktajlami z jogurtem naturalnym, są dla mnie za bardzo kwaśne.. Ale ten koktajl jest wyjątkowo smaczny, dla mnie idealnie słodki. W zupełności wystarczy na drugie śniadanie lub podwieczorek. Inspiracja



Składniki

  • 200 g banana
  • 10 g mielonego lnu(ja dałam płatki lniane)
  • 200 g jogurtu naturalnego 2%
  • 10 g soku z cytryny(ok. łyżka)
  • 10 g pestek dyni
  • 15 g płatków owsianych
  •  10 g śliwek suszonych(ok. 1,5 sztuki)

Wykonanie

Śliwki pokroiłam na drobne kawałki. Wszystkie składniki zmiksowałam razem.



Opracowała Edyta


Niskokaloryczny styczeń

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...