środa, 31 grudnia 2014

Od kuchni..Grzanki z mozzarellą

Ostatni dzień roku mija mi oczywiście na gotowaniu, smażeniu i pieczeniu, czyli na tym co lubię robić najbardziej. W sylwestrowym nastroju, zaplanowałam na dzisiejszy wieczór takie smaki jak tortillę z kurczakiem, zdrową szarlotkę z mąki pełnoziarnistej, pieczone jabłka z kaszą jaglaną i grzanki z mozzarellą. Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego 2015 roku, samych słonecznych dni!


Składniki
  • 3 kromki chleba żytniego ze słonecznikiem
  • 1 kulka mozzarelli
  • 6 sztuk czarnych oliwek
  • 4 pomidorki koktajlowe
  • oliwa z oliwek
  • zioła prowansalskie

Wykonanie

Chleb skropiłam oliwą, ułożyłam ser, pokrojone oliwki i pomidory, całość posypałam ziołami i zapiekłam w piekarniku do rozpuszczenia sera.



Opracowała Edyta



Lekkie niskokaloryczne Święta oraz Sylwester

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...