środa, 23 października 2013

Od kuchni..Krokiety z warzywami

Pierwszy raz zrobiłam krokiety bez mięsa. Wyszły bardzo smaczne, słodkie dzięki dużej ilości marchewki. Idealne na obiad z gorącym, czerwonym barszczem..

Składniki(na 6 krokietów)

Farsz
  • 3 marchewki
  • 2 pietruszki
  • 1/2 selera korzeniowego
  • 1 jajo
  • natka pietruszki
  • 2 łyżki bułki tartej
  • 3 średnie ziemniaki
  • sól i pieprz
  • bułka tarta i jajo do obtoczenia
  • olej do smażenia

Wykonanie

Warzywa ugotowałam. Następnie zmieliłam je w maszynce do mięsa. Do warzyw dodałam jajo, bułkę tartą, natkę pietruszki i przyprawy. Wszystko razem wymieszałam. Usmażyłam naleśniki. Następnie na naleśniki wyłożyłam farsz, zawinęłam w koperty, obtoczyłam w jajku i w bułce, usmażyłam na małej ilości oleju.


Opracowała Edyta


3 komentarze:

  1. Pięknie zawinięte :) Ja zawsze mam z tym problm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nieco pracochłonne, ale na pewno efekt wynagradza wszelkie trudy ;) dodaję do akcji i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...