niedziela, 11 grudnia 2016

Grillowana cukinia z fetą i prażonym słonecznikiem

Propozycja na obiad, dla miłośników cukinii i kuchni fit. Inspiracja



Składniki

  • 1/2 cukinii
  • 3 liście sałaty masłowej
  • 1 łyżka pestek słonecznika
  • 6 szt. pomidorków koktajlowych
  • 50 g sera feta
  • oregano
  • oliwa z oliwek

Wykonanie

Cukinie umyłam, pokroiłam w plastry, ułożyłam na patelni grillowanej skropionej oliwą.
Sałatę porwałam na drobne kawałki, pomidorki przekroiłam na pół, ser pokroiłam w kostkę, słonecznik uprażyłam na suchej patelni. Na talerz wyłożyłam plastry cukinii, sałatę, ser i pomidorki, całość posypałam uprażonym słonecznikiem i oregano.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię cukinię, a Twoja propozycja dania wygląda świetnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukinia to moje ulubione warzywo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja również, tak samo pysznie smakuje po starkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...