piątek, 30 czerwca 2017

Faszerowany bakłażan

Faszerowany bakłażan to ostatnio mój hit. Warto poświęcić trochę czasu w kuchni i upiec to pyszne warzywo a raczej owoc :)  inspiracja



Składniki

  • 1 duży bakłażan
  • 300 gram dowolnego mięsa mielonego
  • 1/2 puszki pomidorów krojonych z puszki
  • Natka pietruszki
  • 1 jajko
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 średniej cebuli
  • 2 garści świeżego szpinaku
  • 1/3 kubka jogurtu naturalnego
  • 1/3 kulki mozzarelli
  • Przyprawy do smaku

Wykonanie

Bakłażana umyłam, przekroiłam na pół, wydrążyłam środek, posypałam solą i pieprzem. mięso wymieszałam z jajkiem, natką, przyprawiłam, wrzuciłam na patelnię. Po podsmażeniu dodałam pomidory z puszki, przyprawiłam do smaku. Na osobnej patelni wrzuciłam pokrojoną cebulę i czosnek, dodałam szpinak a na końcu jogurt, następnie dodałam całość do mięsa wymieszałam. Farsz z mięsa nałożyłam na bakłażana i wstawiłam do piekarnika. Piekłam 20 minut w 170 st. Pod koniec pieczenia można dodać kawałki mozzarelli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...