sobota, 20 sierpnia 2016

Sałatka z tuńczykiem

Od początku wakacji, jak tylko zrobiłam pierwszy raz tę sałatkę, mija już prawie dwa miesiące, wakacje się kończą a mój smak na połączenie tych składników nie słabnie. Uzależniłam się:) przepis rozdałam koleżankom, wszystkim smakuje, jest wyśmienita. Bardzo ważny jest dobór składników, próbowałam zastąpić kukurydzę zielonym groszkiem, paprykę pomidorem, ogórek gruntowy konserwowym, ale niestety, sałatka nie ma już wtedy tego smaku. Zapraszam na ucztę, sałatkę często jadam na kolację z chrupkim chlebem. Przepis z http://dietmap.pl/pl/

 


Składniki

Porcja na jedną, średnią miseczkę
  • 1 średni ogórek gruntowy
  • 1/2 papryki czerwonej
  • 3 łyżki kukurydzy konserwowej
  • plasterek czerwonej cebuli
  • 2 łyżki tuńczyka w oleju
  • 1 łyżka majonezu
  • Szczypta pieprzu do smaku

Wykonanie

Ogórka, cebulę i paprykę pokroiłam w kostkę, wrzuciłam do miski, dodałam tuńczyka i kukurydzę, następnie majonez i doprawiłam pieprzem do smaku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...