poniedziałek, 2 lutego 2015

Od kuchni..Jajka faszerowane

Jajka faszerowane według "Kuchni Fit" bardzo mi smakowały, samo zdrowie na talerzu, uwielbiam takie pyszne śniadania.
 
 
 
Składniki
  • 2 jaja
  • 2 rzodkiewki
  • 20 g ogórka zielonego
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • koperek(ja dodałam suszony)
  • pieprz świeżo zmielony
 
Wykonanie
 
Jaja ugotowałam na twardo. Po wystygnięciu, obrałam je ze skorupek, przekroiłam na pół i wyjęłam żółtko, przerzuciłam do miski. Do rozgniecionego żółtka dodałam jogurt, ogórek, rzodkiewkę i suszony koperek, wszystko razem wymieszałam i przyprawiłam do smaku. Gotową pastą wypełniłam połówki białka jajek.

 
Walentynkowe menu

4 komentarze:

  1. O, widzę że tutaj też jajka! :D Piękne, wglądają pysznie. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę smaczne, do tego razowiec i kawa zbożowa i mamy zdrowe i pyszne śniadanko :) polecam!!!

      Usuń
  2. Tez kiedys robilam podobne :) Pychota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...