środa, 25 lutego 2015

Od kuchni..Dorsz w sosie śmietanowym z cukinią

Dorsz to bardzo zdrowa ryba. Zrobiłam na obiad dorsza duszonego w sosie śmietanowym z cukinią. Ciekawe połączenie smakowe.
 
 
 
Składniki
 
  • 200 g filetu z dorsza
  • 1 cukinia
  • 1 cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 100 ml  śmietany 12%
  • Przyprawy: sól i pieprz ziołowy
  • Oliwa z oliwek
  • sok z cytryny
 
Wykonanie
 
Rybę polałam sokiem z cytryny i oprószyłam przyprawami, wstawiłam na 15 minut do lodówki. Do garnka wsypałam pokrojoną cebulę i podsmażyłam na oliwie. Cukinie pokroiłam w półplastry, dorzuciłam do cebuli razem z czosnkiem przeciśniętym przez praskę. Rybę pokroiłam na mniejsze kawałki i ułożyłam na warzywach. Całość zalałam śmietaną i dusiłam do miękkości, na koniec doprawiłam do smaku.
 
 
 
 
 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...