wtorek, 6 stycznia 2015

Od kuchni..Batony bananowe z ziarnami

Uwielbiam te batony, są przepyszne. Banan idealnie łączy wszystkie składniki. Już nie muszę kupować batonów które udają że są zdrowe. Inspiracja

Składniki na ok. 4 sztuki
  • 2 średnie banany
  • 30 g płatków owsianych górskich
  • 15 g pestek dyni
  • 15 g ziaren słonecznika
  • 4 łyżki płynnego miodu
  • 20 g rodzynek
  • 20 g orzechów nerkowca

Wykonanie

Banany rozdrobniłam, orzechy pokroiłam na drobne kawałki, dodałam resztę ziaren i wlałam miód, połączyłam wszystkie składniki razem. Uformowałam batony, które ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Batony piekłam 15 minut w temp. 160 st.




Opracowała Edyta



Niskokaloryczny styczeń

5 komentarzy:

  1. takie batony lubię! ale jak jest miód to w sumie banany już niepotrzebne, chociaż naturalnej słodyczy nigdy za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banany świetnie sklejają wszystkie składniki, moim zdaniem są niezbędne :)

      Usuń
  2. pyszne, choć też bym pominęła banany, albo miód, bo w sumie są tu i banany i miód i rodzynki słodkie. ale uwielbiam za nerkowce! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...