wtorek, 22 października 2013

Od kuchni..Blok czekoladowy

Ostatnio na naszym blogu umieszczamy same łakocie..Tak to już jest o tej porze roku, że jadłabym tylko czekoladę :)..no i nie może być tak, że na naszym blogu nie będzie przepisu na czekoladowy blok:) Tym razem z w wersji z krakersami. Blok zaniosłam do szkoły i częstowałam koleżanki :)


Składniki

  • 1 kostka masła
  • 1/5 szklanki mleka
  • 3 łyżki gorzkiego kakao
  • 400 g mleka w proszku
  • 4 łyżki cukru brązowego
  • 70 g krakersów solonych


Wykonanie

Masło rozpuściłam w garnku na małym ogniu. Dolałam mleka, następnie wsypałam kakao i cukier. Wszystko razem wymieszałam i zdjęłam z ognia. Wsypałam mleko w proszku, mieszałam do momentu aż masa była w miarę gładka. Krakersy pokruszyłam w misce i wsypałam do masy, wymieszałam i przełożyłam do silikonowej foremki wyłożonej folią spożywczą. Po wystygnięciu blok włożyłam do lodówki.


Opracowała Edyta

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...