sobota, 30 maja 2015

Od kuchni..Jajka w curry z przepisu Kurta Schellera

Zaintrygował mnie przepis na jajka w curry, sporo ziół, do tego pieczywo z masłem ziołowym, dla mnie połączenie smaków idealne, polecam spróbować. Inspiracja



Składniki

  • 2 jaja
  • 1/2 papryki czerwonej
  • 1/2 pomidora
  • 1 mała cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/4 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka koncentratu pomidorowego
  • Szczypta zmielonego imbiru, kurkumy, przyprawy curry, chili
  • sól i pieprz
  • olej do smażenia
do tego pieczywo z masłem ziołowym

Wykonanie

Jajka ugotowałam na twardo. Cebulę i czosnek podsmażyłam na oleju, dodałam koncentrat, paprykę i pomidora pokroiłam w kostkę i dodałam do cebuli, dodałam wszystkie zioła i przyprawiłam do smaku. Na koniec wlałam mleko i dusiłam do miękkości warzyw. Jajka pokroiłam w kostkę, sos z warzywami dodałam do jajek i wszystko razem wymieszałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...