czwartek, 18 maja 2017

Babka budyniowa

Polecam przepis na babkę budyniową, prosty przepis, szybko się piecze, polewa dowolna, najlepsza czekoladowa lub lukier i cukierki. Inspiracja




Składniki

  • 1 op. budyniu śmietankowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 5 jajek
  • 1 szkl. mąki tortowej
  • 1/2 kostki masła ( płynna)
  • 1 szkl. cukru trzcinowego

Wykonanie

Ubiłam mikserem jaja z masłem i cukrem na krem. Mąkę przesiałam z budyniem i proszkiem do pieczenia. Delikatnie połączyłam krem z mąką, wymieszałam wszystkie składniki razem. Wysoką foremkę na babkę z kominkiem wysmarowałam masłem i posypałam bułką tartą, wlałam ciasto. Piekłam 45 min w  temp. 165 st. Po wystygnięciu polałam lukrem i posypałam cukierkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...