poniedziałek, 9 stycznia 2017

Jogurtowiec

To ciasto to zdecydowanie mój hit 2016 roku:) Przepyszne w smaku, brak mąki i zwykłego białego cukru, po zmodyfikowaniu przepisu, to moje ciasto nr 1 Inspiracja



Składniki

Na wierzch i spód ciasta:

  • 2 szkl. płatków owsianych błyskawicznych
  • 1/2 szkl. ksylitolu
  • 3 łyżki gorzkiego kakao
  • 1/2 szkl. oleju kokosowego
  • 3 żółtka

Masa jogurtowa

  • 3 białka
  • 1/2 szkl. ksylitolu
  • 150 g wiórków kokosowych
  • 400 ml jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki budyniu śmietankowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
 
Wykonanie

Do miski wrzuciłam płatki, kakao, ksylitol, olej i żółtka, wymieszałam łyżką. Do wypieku przygotowała okrągłą foremkę, wyłożyłam papierem, wsypałam połowę kakaowej masy. Ubiłam pianę z białek z jogurtem, łyżeczką dodawałam ksylitol, pod koniec ubijania wsypałam budyń i wiórki kokosowe oraz proszek do pieczenia. Masę jogurtową wylałam do foremki na warstwę kakaowego spody i przykryłam pozostałą ilością kakaowej masy. Ciasto piekłam 25 minut w temp. 170 st. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...