środa, 30 września 2015

Od kuchni..Szybkie tiramisu

Najlepsze tiramisu jakie jadłam podawane było w Warszawie w kawiarni na nowym Świecie.
Oryginalne tiramisu w przepisie podane ma żółtka jajek i kremową śmietanę, które nadają smak w połączeniu z serkiem mascarpone. Moja wersja tego pysznego deseru została zrobiona bez dodatku żółtek, z likierem kawowym. Ciasto znikło bardzo szybko:)Pierwszy raz zrobione przeze mnie tiramisu nie rozpadało się, można je było pokroić. Nie mam zdjęcia efektu końcowego ponieważ nie zdążyłam zrobić :))



 Najlepsze tiramisu w Warszawie na Nowym Świecie
 
Składniki

  • 500 g serka mascarpone
  • 1/2 szklanki cukru pudru
  •  2 opakowania podłużnych biszkoptów
  • 100 ml kawy waniliowej
  • 5 łyżek likieru kawowego
  • 3 kostki gorzkiej czekolady

Wykonanie

Zaparzyłam kawę, odstawiłam do wystygnięcia. Serek przełożyłam do miski, dodałam cukier. Biszkopty nasączyłam w kawie i ułożyłam na dno szklanego, podłużnego naczynia, wyłożyłam pierwszą warstwę serka i tak na przemian. Wierzch ciasta posypałam startą na tarce czekoladą.


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...