piątek, 23 stycznia 2015

Od kuchni..Koktajl zielony

Koktajle pije prawie codziennie na drugie śniadanie. Dodają mi sił i dzięki nim nie jestem głodna aż do obiadu. Koktajl z awokado i natki pietruszki ma działanie odchudzające :)Inspiracja z Odchudzającej książki kucharskiej.

 
 
Składniki
 
  • 1/2 dojrzałego awokado
  • 200 ml kefiru
  • 1 łyżka otrąb owsianych
  • 1 łyżka natki pietruszki
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1/2 łyżeczki morszczynu
  • płatki lniane do posypania
 
Wykonanie
 
Awokado przekroiłam na pół, obrałam ze skóry i pokroiłam w kostkę. Wszystkie składniki zmiksowałam blenderem. Koktajl posypałam płatkami lnianymi.

 
Niskokaloryczny styczeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...