wtorek, 29 kwietnia 2014

Od kuchni..Sałatka z makreli w pomidorach

To moja ulubiona sałatka rybna, uwielbiam się nią zajadać, najlepsza jest na drugi dzień.
 
 
 
Składniki
 
  • 2 puszki makreli w pomidorach
  • 3 jaja
  • 3 ogórki konserwowe
  • 1/2 małej cebuli
  • Sól i pieprz do smaku
 
Wykonanie
 
Jaja ugotowałam na twardo, po wystudzeniu pokroiłam w kostkę, dodałam pokrojone ogórki i cebulę. Makrele, po wyjęciu z puszek, rozgniotłam widelcem, sałatkę doprawiłam i wszystkie składniki wymieszałam razem.
 
 
Opracowała Edyta

4 komentarze:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i pozdrawiam również, polecam przepis, jeśli ktoś lubi rybę - pyszna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...