niedziela, 27 października 2013

Od kuchni..Kanaryjskie smaki - Placuszki kanaryjskie

Tortitas de Carnaval..To pyszne placuszki, podawane na śniadanie, szczególnie w takcie kanaryjskiego karnawału. Podobnie jak na sosy mojo jest kilka przepisów na te słodkie naleśniki. Ja zainspirowałam się tym przepisem.


Składniki

  • 1 jajo
  • 1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka suszonych drożdży
  • 5 łyżek cukru brązowego
  • Łyżeczka otartej skórki z cytryny
  • 1 łyżeczka anyżku
  • 135 g serka smakowego(ja dodałam wiśniowy)
  • 2 łyżki rumu(opcjonalnie)
  • Cukier puder do posypania, lub sos owocowy
  • olej do smażenia

Wykonanie

Wszystkie składniki wymieszałam razem,  powstałą masę odstawiłam na 30 minut w ciepłe miejsce.
Następnie smażyłam placuszki na odrobinie oleju. Tortitas podałam z cukrem pudrem i sosem malinowym.


Opracowała Edyta

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...