sobota, 3 sierpnia 2013

Od kuchni..Sałatka szpinakowa z pomidorami suszonymi i serem feta

To jedna z ulubionych sałatek moich i Darii. Przepis mamy od naszej koleżanki Gosi Z. Wyśmienicie smakuje z pieczywkiem czosnkowym i czerwonym, półwytrawnym winem;)do tego można podać daktyle pieczone w szynce parmeńskiej..Ostatnio razem z koleżankami przygotowałyśmy ucztę.



Składniki

1/2 opakowania świeżych liści szpinaku
1/2 kostki sera feta
3 pomidory suszone w oliwie
4 pomidorki koktajlowe
1 kulka sera mozzarella
sos winegret

Wykonanie

Szpinak umyłam, odsączyłam. ułożyłam na płaskim talerzu, następnie ułożyłam pokrojony w kostkę ser feta, pomidorki, pomidory suszone i mozzarelle. Całość zalałam sosem.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...