sobota, 13 kwietnia 2013

Książkowo..Gotuj z Julią

My dwie zafascynowane lubimy dobrą kuchnię i ciekawe książki, a najlepiej jak jedno i drugie można połączyć. Chciałam zaprezentować książkę kucharską którą zaczęłam odkrywać, choć mam ją już od dawna. Jest to książka wspanialej osoby, kobiety która uwielbiała jeść - to zupełnie tak jak my - i postanowiła napisać o tym książkę. Tą osobą jest Julia Child. Po tym jak nauczyła się gotować, opisała krok po kroku jak zrobić pyszne dania, desery i zafascynowała nas.. Film który opowiada o jej losach przeplatanych razem z losami blogerki Julie Powell, jest jednym z moich ulubionych. Tytuł książki "Gotuj z Julią", spowodował to, iż na naszym blogu powstanie kolejna etykietka  - Gotuję z Julią:)

opracowała Edyta

2 komentarze:

  1. W książkach kucharskich można dorwać bardzo dużo inspiracji. Tej osobiście nie znam, ale będę śledziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę, odkrywanie jej jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...