sobota, 16 marca 2013

Od kuchni..Chleb z automatu

Upiekłam dziś pyszny domowy chleb. Mam jeden sprawdzony przepis z którego korzystałam już kilkakrotnie i chlebek zawsze jest bardzo dobry inspiracja

Składniki

  • 400 g mąki(ja kupuję gotową mieszankę, np. ze słonecznikiem lub z cebulą)
  • 60 ml oleju
  • 2 łyżki cukru
  • drożdże suszone 7 g
  • 230 ml ciepłej wody
  • 1 łyżeczka soli(jeżeli korzystamy z gotowej mieszanki, nie dodajemy soli)

Wykonanie

Do formy wlałam wodę, wsypałam drożdże oraz cukier i odstawiłam naczynie na 10 minut. Następnie dodałam mąkę i olej.
Formę włożyłam do automatu i ustawiłam program na 2h i 58 minut, wybrałam najniższą wagę 750g i poziom wypieczenia średni.
Kilka razy robiłam chleb z różnych przepisów i wiem że wystarczy coś przeoczyć w przepisie i wypiek się nie udaje. Najlepiej wiec dokładnie odmierzać składniki.


opracowała Edyta        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...