sobota, 21 lutego 2015

Od kuchni..Owsianka z żurawiną

Kolejna propozycja na smaczną owsiankę, tym razem ze słodką żurawiną. Prawdziwa suszona żurawina jest kwaśna, idealna do zaparzenia herbaty. Inspiracja

 
 
Składniki
  • 250 ml mleka bez laktozy 1,5%
  • 40 g płatków owsianych górskich
  • 5 g pestek dyni
  • 10 g słodzonej żurawiny
  • 20 g jagód goji
  • cynamon
 
Wykonanie
 
Mleko zagotowałam razem z płatkami owsianymi. do miseczki wsypałam wszystkie nasiona i żurawinę i wymieszałam z płatkami owsianymi ugotowanymi na mleku, całość posypałam cynamonem.
 

 

1 komentarz:

  1. owsianka to chyba jeden z lepszych pomysłów na pożywne śniadanie :) zapraszamy również do nas http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...