czwartek, 26 grudnia 2013

Od kuchni..Pierniczki z białą czekoladą

Te pierniczki to moje ulubione, mogę stwierdzić że to najlepszy przepis, robiłam jej już drugi raz. Polane białą czekoladą smakują wyśmienicie. Przepis z opakowania margaryny"Kasi".


Składniki
  • 1/4 kostki margaryny
  • 1 i 1/2 szklanki mąki
  • 3/4 szklanki cukru pudru
  • 1 jajo
  •  1/3 szklanki miodu
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 opakowania przyprawy do piernika(ja użyłam przyprawy Kamis)
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1/2 tabliczki białej czekolady do dekoracji
  •  
Wykonanie

Wszystkie składniki wrzuciłam do miski i wymieszałam na gładką masę, foremkami wycięłam ciasteczka i piekłam je ok. 8 minut w temp. 160 st. Po wystygnięciu pierniczki udekorowałam płynną, białą czekoladą.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...