sobota, 3 sierpnia 2013

Od kuchni..Faszerowana pierś kurczaka

Takie proste i wyśmienite. Tak mi zasmakowało to danie, że ostatnio przynajmniej raz w tygodniu robię je na obiad. Zdrowo i smacznie, to lubię. Przepis z Vitalii.



Składniki(dla dwóch osób)

  • 1 pierś z kurczaka
  • 20 g sera twarogowego 0% tłuszczu
  • suszona papryka słodka
  • sól i pieprz
  • oliwa z oliwek

Wykonanie

Mięso umyłam, przecięłam wzdłuż robiąc kieszonkę. nafaszerowałam serem, posypałam ziołami i przyprawami, polałam oliwą, zawinęłam w folię i piekłam w piekarniku, 25 minut w temperaturze 140 st. Do mięsa podałam kuskus i duszone pieczarki z cebulką.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...