poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Od kuchni..Kiełbasa w cieście

Kolejne danie, które próbowałam pierwszy raz. Placki bardzo szybko się robi, ciasto jest bardzo puszyste i bardzo dobrze smakuje. Muszę również wypróbować przepis tego ciasta na słodko, zamiast kiełbasy dodam owoce. Inspirację zaczerpnęłam z Vitalii.

Składniki(porcja dla dwóch osób)

  • 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 2 jaja
  • 1 i 1/2 szklanki wody
  • szczypta soli
  • olej do smażenia
  • 300 g kiełbasy wieprzowodrobiowej

Wykonanie

Mąkę, żółtka wodę i sól wymieszałam razem, białka ubiłam osobno na sztywną pianę, dodałam do reszty składników, wymieszałam wszystko razem. Kiełbasę pokroiłam w plastry, dodałam do ciasta. Na rozgrzaną patelnię z olejem nakładałam placki wielkości dłoni i smażyłam z dwóch stron.



opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...