sobota, 16 marca 2013

Od kuchni..Sałatka z ananasem i fasolą

To pyszna sałatka na którą przepis dostałam od Darii. Teraz dopiero sobie przypominam że moja mama robiła podobną sałatkę warstwową z selerem marynowanym.

Składniki(porcja dla 4 osób)


  • 5 krążków pora(jadłam tą sałatkę w wersji z pietruszką zamiast pora - też bardzo smaczna)
  • 150 g sera żółtego(ja dodałam goudę)
  • 1 puszka czerwonej fasoli
  • 5 krążków ananasa z puszki
  • sól i pieprz do smaku(ja dodałam pieprzu ziołowego)
  • 4 łyżki majonezu

Wykonanie

Por kroimy na drobno, w misce posypujemy go solą aby zmiękł. Ananasa i ser kroimy w kostkę, przekładamy do miski, dodajemy odsączoną fasolę. Następnie dodajemy majonez, doprawiamy i łączymy wszystko razem. Można tą sałatkę zrobić układając kolejne warstwy, wtedy ser ścieramy na tarce na dużych oczkach i na wierzch wykładamy majonez.


opracowała Edyta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...