czwartek, 28 marca 2013

Od kuchni..Pierś z kurczka w ziołach z pieczarkami


 Pierś z kurczaka z ziołami i duszonymi pieczarkami, bardzo smaczne danie, do tego można ugotować kaszę lub ryż i obiad gotowy. Inspirację zaczerpnęłam z Vitalii.

Składniki (danie dla 1 osoby)
  • 1/2 piersi z kurczaka
  • zioła prowansalskie
  • sól i pieprz
  • oliwa z oliwek
  • 5 pieczarek
  • 2 łyżeczki masła
  • natka pietruszki

Wykonanie

Połówkę piersi z kurczaka przecięłam wzdłuż na pół, natarłam ziołami prowansalskimi, pieprzem i oliwą, włożyłam na 30 minut do lodówki. Pieczarki obrałam ze skóry, pokroiłam w plasterki i poddusiłam na maśle, przyprawiłam solą i pieprzem do smaku. Mięso smażyłam na patelni ceramicznej, celowo nie soliłam(mięso jest bardziej soczyste). Na talerzu pieczarki posypałam pokrojoną natką pietruszki.




                  
opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...