poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od kuchni..Makaron z kurczakiem i warzywami

Proste i jednocześnie smaczne danie z makaronem, bardzo sycące. Już dawno nie jadłam makaronu, także bardzo szybko mój obiad znikł z talerza:)Inspiracja z Vitalii.


Składniki

  • 200 g makaronu penne(można użyć razowych świderków)
  • 200 g piersi z kurczaka
  • 1/3 papryki czerwonej
  • 1/2 cukinii
  • 1 mała cebula
  • sól i pieprz
  • 3 łyżki oliwy z oliwek do smażenia

Wykonanie

Mięso pokroiłam w drobną kostkę i podsmażyłam na patelni na oliwie, kiedy zrobiło się miękkie dodałam pokrojone warzywa i dusiłam do miękkości, na koniec doprawiłam solą i odrobiną świeżo zmielonego pieprzu. Makaron po ugotowaniu w lekko osolonej wodzie, wsypałam do warzyw, wszystko razem wymieszałam.


opracowała Edyta


Piechotą do lata...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...