sobota, 29 sierpnia 2020

Pastelowe smaki - recenzja książki

 


Ta mała niepozorna książeczka, "skarbnica słodkości", jest jedną z moich ulubionych. To książka, po którą sięgam zawsze jeśli chcę zrobić pyszny, szybki deser. Przetestowałam z niej 10 przepisów,  po zmodyfikowaniu pod moje smaki, większość znajdziesz na moim blogu. Książkę nazwano "zdrowe desery" - niestety przepisy nie do końca są fit, mimo iż są z dużym dodatkiem wielu owoców, sporo w nich słodkiej kremowej śmietany i mąki pszennej, co dla osób dbających o zdrowe odżywianie nie będzie dobrym wyborem, nie ujmuje jednak w niczym taki dobór składników jeśli chodzi o walory smakowe, bo wszystko jest na prawdę pyszne. Ja przede wszystkim w przepisach z tej książki zamieniłam zwykły cukier na xylitol lub erytrytol. Książka ma piękne zdjęcia deserów w  pastelowych kolorach, co tylko zachęca do ich przygotowania. To jedna z niewielu moich książek kucharskich, gdzie przygotowałam większość przepisów i wszystkie były pyszne.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...