niedziela, 29 grudnia 2013

Od kuchni..Spaghetti ze szpinakiem i pieczarkami

Szczerze mówiąc, w mojej kuchni szpinak gościł pierwszy raz. Zrobiłam smaczny makaron z dodatkiem pieczarek i czosnku. Danie niepozorne, a okazało się że bardzo mi smakuje. Dla mnie jest to kolejny przepis, który smakuje mi bez dodatku mięsa.


Składniki

  • 200 g mrożonego szpinaku
  • 200 g makaronu typu spaghetti
  • 100 g pieczarek
  • 1 ząbek czosnku
  • 4 łyżki śmietany 18%
  • sól i pieprz
  • oliwa z oliwek
  • 50 g sera żółtego(ja dałam ementaler)

Wykonanie

Szpinak wrzuciłam na patelnie i dusiłam do rozmrożenia z odrobiną oliwy. Następnie dodałam czosnek wyciśnięty przez praskę i przyprawy. Makaron ugotowałam osobno w osolonej wodzie. Do szpinaku dodałam śmietanę i pieczarki, dusiłam do miękkości pieczarek i redukcji płynu. Na koniec szpinak z pieczarkami przyprawiłam do smaku i dodałam ugotowany makaron, wszystko razem wymieszałam i podałam ze startym serem.


Opracowała Edyta


5 komentarzy:

  1. uwielbiam! jak dla mnie to połączenie jest idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, zjadłabym :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, zjadłabym :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne połączenie smaków:) wygląda pysznie:) pozdrawiam: www.martawkuchni.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko, co ze szpinakiem. W połączeniu z pieczarkami pewnie jest pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...