poniedziałek, 16 grudnia 2013

Od kuchni..Kakaowe szyszki

Szyszki to smak mojego dzieciństwa :)Tym razem dodałam kakao i wyszły mocno czekoladowe.
Składniki
  • 250 g cukierków krówek o smaku śmietankowym
  • 250 g cukierków krówek o smaku kakaowym
  • 50 g masła
  • 150 g ryżu preparowanego
  • 1 i 1/2 łyżki kakao
Wykonanie
Do garnka wsypałam krówki i dodałam masło, mieszałam do rozpuszczenia, na koniec do masy krówkowo - maślanej dodałam kakao, zdjęłam garnek z palnika i dodałam ryż, wszystko razem wymieszałam. Z ciepłej masy robiłyśmy z Darią szyszki.




 Opracowała Edyta
Wigilia 2013

5 komentarzy:

  1. Szyszki wyglądają apetycznie, ja dodatkowo prażę szyszki są wtedy bardziej chrupiące. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny deser, to i jedno z moich dziecinnych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawniej to się działo! Teraz niewiele osób pamięta jeszcze takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, to także i mój smak z dzieciństwa:) W podstawówce zajadaliśmy się wszyscy takimi łakociami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...