środa, 4 grudnia 2013

Od kuchni.. Aglio, olio, pepperoncino

Ależ ostre, ale jakie dobre:)Troszkę Włoch na obiad i jest pysznie ..


Składniki
1 porcja 400 kcal
  • 200 g makaronu razowego spaghetti
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 ostra papryczka
  • natka pietruszki
  • sól i pieprz
Wykonanie

Makaron ugotowałam w osolonej wodzie. Wycisnęłam czosnek przez praskę i razem z papryką pokrojoną w plasterki wrzuciłam na rozgrzaną patelnie z łyżką oliwy, lekko poddusiłam. Następnie dodałam ugotowany makaron, przyprawiłam i posypałam całość natką pietruszki, na koniec polałam oliwą i wymieszałam.


Opracowała Edyta

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam. Dla mnie to kwintesencja makaronu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemny makaron to podstawa! Wygląda smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ostre potrawy i makaron... ale jakoś nie pasuje mi do "odchudzającej książki kucharskiej"?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prościej się nie da, ale pyszniej chyba też nie ;) Te proste włoskie makarony smakują najlepiej z makaronem razowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda delikatnie i orzeźwiająco :). I fajnie, bo z ciemnym makaronem :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...