piątek, 29 listopada 2013

Od kuchni..Pierogi z pieczarkami i brokułami

Znalazłam super przepis na ciasto do pierogów. W lodówce miałam trochę pieczarek i ugotowane brokuły - zrobiłam farsz dodając podsmażoną cebulkę. Pierogi wyszły wyśmienite.


Składniki

Na ciasto
  • 2 szklanki mąki
  • 1 jajo
  • 1/3 szklanki cieplej wody
  • szczypta soli
Farsz
  • 150 g pieczarek
  • 1 cebula
  • 1/2 brokułu
  • sól i pieprz
  • oliwa z oliwek do podsmażenia cebuli
Wykonanie

Wyrobiłam ciasto na pierogi z podanych składników. Rozwałkowałam ciasto i wycięłam kółka za pomocą szklanki. Cebulę pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na oliwie z przyprawami. Pieczarki pokroiłam w plasterki i dodałam do cebuli, dusiłam razem pod przykryciem. Ugotowane wcześniej brokuły wrzuciłam do rozdrabniacza, dodałam wystudzone pieczarki z cebulą i zmiksowałam razem, doprawiłam ostatecznie do smaku. Wycięte kółka z ciasta odwracałam i na tę stronę która leżała na stole nakładałam farsz lepiąc pierogi. gotowe pierogi gotowałam w osolonej wodzie około 6 minut. Podawałam z duszoną cebulką.


Opracowała Edyta


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...