piątek, 22 listopada 2013

Od kuchni..Makaron z brokułami, sezamem i orzechami

Niespodziewałam się że brokuły będą mi tak smakować w połączeniu z czosnkiem i orzechami, do tego sycący makaron razowy. Wyśmienity posiłek na obiad. Przepis wzięłam z Odchudzającej książki kucharskiej.


Składniki

1 porcja 340 kcal
  • 250g makaronu razowego tagliatelle
  • 1 średni brokuł
  • 2 łyżki sezamu(ja dodałam ziarna słonecznika)
  • 40g orzechów arachidowych(ja miałam pod ręką włoskie)
  • 2 łyżki oleju sezamowego lub oliwy z oliwek
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, kolorowy pieprz
Wykonanie

Makaron i brokuły ugotowałam w osobnych garnkach, w osolonej wodzie. Na patelni uprażyłam ziarna słonecznika, dodałam oliwę, pokrojone drobno orzechy, wyciśnięty przez praskę czosnek wszystko przyprawiłam. Następnie dodałam ugotowany makaron i brokuły. Wymieszałam wszystko razem, doprawiłam ostatecznie do smaku.


Opracowała Edyta


18 komentarzy:

  1. Smaczny, prosty makaron, lubię takie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki makaron to już prawie klasyk, ale za to jaki smaczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczy się smaczny pomysł i obiad gotowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię połączenie makaronu z brokułami. Ale sezamu nigdy nie dodawałam. Chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie ! Ja orzechy mogłabym dodawać do wszystkiego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam makaron i brokuły. Na pewno było pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, świetnie połączyłaś ze sobą te smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brokuł i sezam smakują rewelacyjnie! Już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie makaron to danie idealne z każdymi dodatkami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie dania :) mniam! z orzechami ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam makaron i brokuły, to idealne danie dla mnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...