wtorek, 5 listopada 2013

Od kuchni..Ciasteczka owsiane

Ciasteczka są lekkie i dietetyczne. Z masy robi się taka białkowa chmurka :)Następnym razem zrobię ich więcej i zmielę płatki owsiane. Ciasteczka są idealne na popołudniową przekąskę. Inspiracja - "Odchudzająca książka kucharska ".


Składniki(porcja ciasta na 4 sztuki ciasteczek)

1 ciastko - ok. 100 kcal

  • 80 g płatków owsianych
  • białko z jednego jaja
  • 2 łyżki cukru brązowego
  • 1 łyżka oleju
  • 1 opakowanie cukru wanilinowego

Wykonanie

Płatki owsiane uprażyłam do zarumienienia na patelni ceramicznej bez dodawania tłuszczu. Z białka ubiłam pianę z cukrem brązowym i cukrem wanilinowym. Do powstałej masy wsypałam płatki owsiane, dodałam olej. Wymieszałam całość i nakładałam masę w formie ciastek na wyłożoną papierem do pieczenia foremkę. Piekłam 25 min, w temp. 160 st.


Opracowała Edyta


Zdrowe słodkości

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...