sobota, 12 października 2013

Od kuchni..Muffinki waniliowe

Dostałam śliczną paterę na urodziny :) Cały tydzień stała pusta, aż w końcu z koleżanką Madzią zrobiłyśmy pyszne muffinki waniliowe z polewą czekoladową..mniam..yyy.. zjadłam tylko jedną ;)



Muffinki

Składniki

  • 165 g mąki pszennej
  • 160 g masła
  • 120 g cukru pudru
  • 3 jaja
  • 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 opakowanie cukru wanilinowego
  • Czekoladowe cukierki do dekoracji

Polewa

Składniki

  • 3 łyżki margaryny
  • 3 łyżki wody
  • 3 łyżki cukru pudru
  • 3 łyżki gorzkiego kakao

Wykonanie

Zmiksowałam masło z cukrem pudrem i cukrem wanilinowym, po chwili, dodałam jaja. Następnie dodałam przesianą mąkę i proszek do pieczenia, wymieszałam wszystkie składniki razem. Powstałą masę nakładałam do papilotek. muffinki piekłam w piekarniku rozgrzanym do 160 st. około 25 minut.
Polewa: w rondelku rozpuściłam masło, dodałam cukier, wodę i na końcu kakao. Wszystkie składniki polewy wymieszałam razem, aż powstał gęsty sos, na delikatnym ogniu zagotowałam całość. Po wystygnięciu ozdobiłyśmy muffinki polewą i czekoladowymi cukierkami.



Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...