sobota, 19 października 2013

Od kuchni..Kule rumowe

Spodobał mi się strasznie ten przepis i musiałam zrobić te słodkie kulki.  Szczerze mówiąc znalazłam sporo przepisów na  bombki z mleka w proszku w internecie. Wybrałam jeden, trochę go zmodyfikowałam i wyszły oto kule rumowe. W smaku przypominają mi moje ulubione draże śmietankowe  - smak dzieciństwa.



Składniki

  • 1/2 kostki masła
  • 1/2 aromatu rumowego
  • 300 g mleka w proszku
  • 4 łyżki cukru pudru



Wykonanie

Masło utarłam z cukrem, dodałam mleko w proszku. Na końcu dodałam aromat. Z powstałej masy zrobiłam kulki wielkości orzech włoskiego. Na całą noc kulki włożyłam do lodówki. Następnego dnia polałam kulki polewą czekoladową. Mniam..:)


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...