niedziela, 25 sierpnia 2013

Od kuchni..Łosoś czosnkowo - tymiankowy

Dziś zrobiłam rybkę na obiad. Cały czas poszukuję dobrej marynaty do ryby. Najbardziej smakują mi smażone okonki które zrobi moja mama, są pyszne. Moja propozycja to łosoś w marynacie z cytryną, czosnkiem i tymiankiem. Muszę przyznać że straciłam już nadzieję na pyszną rybkę w moim wykonaniu, ale ta marynata do łososia pasuje idealnie, rybka jest pyszna, podałam ją z ziemniakami i zielonym ogórkiem, do tego pasuje schłodzone, białe półwytrawne wino. Przepis z Vitalii.



Składniki(porcja dla dwóch osób)

400 g świeżego łososia

Marynata
  • łyżeczka suszonego tymianku
  • ząbek czosnku
  • sok z połówki cytryny
  • 1/2 małej cebuli
  • świeżo zmielony pieprz do smaku
  •  olej słonecznikowy do smażenia
  • sól(ja nie dodałam)

Wykonanie

Rybę umyłam, przygotowałam marynatę - do miski wsypałam tymianek, pieprz, wlałam sok z cytryny, wycisnęłam ząbek czosnku, cebulkę pokroiłam w drobną kostkę. Wrzuciłam rybę do marynaty i wstawiłam na 20 min do lodówki. Następnie usmażyłam łososia na na patelni z odrobiną oleju.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...