niedziela, 25 sierpnia 2013

Od kuchni..Markizy z serkiem mascarpone

Nie powstrzymałam się, musiałam je spróbować..:P Same ciasteczka są przepyszne, a już przełożone serkiem.. po prostu obłędne..Musisz je zrobić..:)
Przepis znalazłam w miesięczniku Olivia/08/13.



Składniki
  • 2 szklanki mąki pełnoziarnistej
  • 1 łyżeczka sody( ja nie dodałam)
  • szczypta soli(nie dodałam)
  • 200 g masła
  • 3/4 szklanki brązowego cukru
  • 2 jaja
  • 1 opakowanie cukru wanilinowego
  • 150 g pokruszonej gorzkiej czekolady(moja ulubiona gorzka Goplana)


Krem
  •  100 g serka mascarpone
  • 1/2 szklanki cukru pudru
  • 1 opakowanie cukru wanilinowego

Wykonanie

Masło utarłam z cukrem brązowym i wanilinowym na gładką masę. Stopniowo dodawałam po jednym jajku, następnie wsypałam przesianą mąkę, dokładnie wymieszałam. dodałam pokruszoną czekoladę. Zagniotłam ciasto, następnie formowałam ciasteczka. Na płaskiej foremce, wyłożonej papierem do pieczenia ułożyłam ciastka. Włożyłam je do piekarnika i piekłam 20 minut w temp. 130 st.
Po wystygnięciu ciastka przełożyłam serkiem wymieszanym z cukrem. Markizy przechowywałam w lodówce.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...