niedziela, 4 sierpnia 2013

Od kuchni..Kotleciki mięsno-warzywne

Znalazłam super przepis na pyszne kotleciki. Podane z młodymi ziemniaczkami i zielonym ogórkiem z jogurtem naturalnym smakują wyśmienicie. Smak warzyw jest bardzo wyrazisty, dzięki marchewce, wręcz słodki. Inspiracja z Vitalii.



Składniki

  • 500 g mięsa wieprzowego mielonego
  • 2 marchewki
  • 2 pietruszki(korzeń)
  • 1/2 selera
  • 1/2 cebuli
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 jajo
  • sól i pieprz
  • przyprawa do mięsa mielonego
  • oliwa do smażenia

Wykonanie

Warzywa ugotowałam, zmieliłam w maszynce do mielenia razem z czosnkiem i cebulą. Do warzyw dodałam mięso, jajko, przyprawy. Wszystko razem wymieszałam, uformowałam kotleciki. Usmażyłam je na oliwie.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...