sobota, 27 lipca 2013

Od kuchni..Ryż z brokułami i mięsem

Odkrywam coraz więcej przepisów, którymi dzielę się na naszym blogu. Dziś chciałam zaprezentować brokuły, które bardzo lubię, w połączeniu z ryżem, mięsem z piersi kurczaka i ziołami. Całkiem smaczny obiad wyszedł z tych składników, kolejne zaskoczenie dla mnie, ponieważ jadłam brokuły z ryżem pierwszy raz. Przepis zaczerpnęłam z Vitalii.



Składniki (dla dwóch osób)

  • 200 g świeżych brokułów
  • 100 g ryżu
  • 300 g mięsa z piersi kurczaka
  • 1 łyżeczka suszonego oregano
  • sól i pieprz
  • oliwa z oliwek do smażenia

Wykonanie

Mięso pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na oliwie, doprawiłam przyprawami i oregano. Ryż i brokuły ugotowałam osobno w osolonej wodzie, dodałam wszystko do podsmażonego mięsa i wymieszałam, doprawiłam do smaku.


Opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...