czwartek, 30 maja 2013

Od kuchni..Kotleciki z piersi z indyka w płatkach migdałowych

Zrobiłam dziś na obiad kotleciki w panierce z płatków migdałowych. Byłam ciekawa jak to będzie smakowało, bo nigdy wcześniej nie jadłam. Smak mnie zachwycił, nie spodziewałam się takiego efektu. Jako smakosz dobrej kuchni wpisuję migdałowe kotleciki na listę pyszności:)



Składniki(porcja dla 3 osób)

  • 1 pierś z indyka
  • oregano, pieprz cayenne, sól
  • 2 jaja
  • 100 g płatków migdałowych(mogą być również wiórki kokosowe)
  •  
Do tego
  • kasza kuskus
  •  sałatka z pomidora i cebuli z jogurtem naturalnym

Składniki

  • 1 pomidor
  • 1 mała cebula
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól, pieprz

Wykonanie

Z mięsa zrobiłam 4 kotlety i przecięłam wzdłuż, posypałam ziołami i solą. Obtoczyłam w roztrzepanych jajach, płatki migdałowe rozgniotłam w moździerzu, następnie mięso obtoczyłam w panierce z płatków. Rozgrzałam olej na patelni i smażyłam kotlety z dwóch stron na złoty kolor. Następnie zrobiłam sałatkę, pomidora i cebulę pokroiłam w kostkę, wsypałam do miski, całość zalałam jogurtem i doprawiłam przyprawami do smaku. Do kotlecików i sałatki podałam kaszę kuskus.


opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...