niedziela, 14 kwietnia 2013

Od kuchni..Sakiewki z ciasta francuskiego z pieczarkami i cebulą

Zakręcone sakiewki to pyszna przystawka. Ciasto francuskie jest delikatne i dlatego tak świetnie smakuje, obojętnie czy na słodko czy na słono. Moja propozycja z pieczarkami i cebulą to przepis szybki i bardzo smaczny. Bardzo lubię je jeść i do tego popijać gorący czerwony barszcz.


Składniki

  • 1 opakowanie ciasta francuskiego light(38 x 24 cm zawiera 30 % mniej tłuszczu)
  • 1 duża cebula
  • 300 g pieczarek
  • sól i pieprz
  • olej do smażenia

Wykonanie

Cebulę pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na oleju, pieczarki pokroiłam w plasterki i poddusiłam na patelni z solą i pieprzem, kiedy pieczarki zmiękły dodałam do nich zeszkloną cebulę, doprawiłam wszystko do smaku. Ciasto francuskie rozmroziłam. Po rozłożeniu wycięłam 20 kwadratów. Na każdy kwadrat ciasta nałożyłam łyżeczkę farszu z cebuli i pieczarek i zawinęłam brzegi zakręcając sakiewkę. Wszystko ułożyłam na płaskiej foremce, wyłożonej papierem do pieczenia i piekłam w piekarniku w temperaturze 160 stopni, ok. 20 minut.


opracowała Edyta



Czas na ciasto francuskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...