poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Książkowo..Paulo Coelho

Przeczytałam większość książek Paula Coelho. Jedne mnie zachwyciły, kolejne rozczarowały, inne dały do myślenia. Coelho jest dla mnie mistrzem cytatów. Zastanawiałam się nad opiniami czytelników na temat jego książek. Zaskakujące wypowiedzi słyszałam na temat "Alchemika" - wielu osób mówi, że to ich ulubiona książka, na mnie niestety nie zrobiła wrażenia, podobnie "Pielgrzym" . Moją ulubioną książką jest "Być jak wierna rzeka", "Brida" oraz "11 minut" - te książki zostawiają na długo ślad w myślach..Wiem że niektórzy oceniają Coelho przez pryzmat jego przeszłości - ja nie chcę i nie będę, dla mnie jest wielkim pisarzem, teraz..

Ulubione cytaty:

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca."

"To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące."

"Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu."

"Kocham Cię, bo cały wszechświat sprzy­jał mi w tym, bym mógł Cię poznać." 


opracowała Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na naszym blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...