piątek, 29 marca 2013

Od kuchni..Jajko pieczone w bułce z pomidorem i serem feta

Musiałam wypróbować ten przepis, bułeczki wyglądały na zdjęciu smakowicie. Dla mnie idealne na śniadanie. Trochę zmieniłam przepis i  dodałam sera feta.Wyszły pyszne.

Składniki (dla dwóch osób)

  • 2 Bułki(ja miałam kajzerki)
  • 2 jaja
  • ser feta(w sumie dodałam 6 małych kostek sera)
  • szczypiorek 
  • 2 plasterki pomidora
  • sól i pieprz

Wykonanie

Ścięłam wierzch bułek, wybrałam delikatnie środek. Do bułek wbiłam jajka, ułożyłam ser, posypałam przyprawami. Następnie ułożyłam plasterek pomidora i posypałam pokrojonym drobno szczypiorkiem. Bułeczki piekłam do momentu ścięcia się jajka, ok. 15 minut.



opracowała Edyta


Wielkanocne Smaki III

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...