środa, 13 marca 2013

Książkowo..Pokolenie Ikea..

Muszę przyznać że jest to kontrowersyjna książka..Jest w niej dużo brutalnej prawdy. Język którym posługuje się autor jest dla mnie zbyt ciężki(za dużo wulgaryzmów - ale niestety prawdziwe życie..)
Książka opisuje życie młodych ludzi, które postanowiły wyjechać z mniejszej miejscowości do większej, aby tak na prawdę rozpocząć nowe życie. Te osoby charakteryzuje kilka wspólnych cech, mają mieszkanie kupione na kredyt,  często urządzone i wyposażone w meble i sprzęt agd z popularnego szwedzkiego sklepu, pracują często w korporacji. Dla mnie osobiście autor bardzo dobitnie chciał przedstawić świat jaki otacza młodych ludzi w dzisiejszych czasach..trochę mnie to przeraża bo sama posiadam wiele z "pokolenia ikea" i ciężko mi się z tym pogodzić..





opracowała Edyta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na naszym blogu.
Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...